Nepřehlédněte

Bolestivé případy

Bolestivé a neobjednané pacienty ošetřujeme denně mezi 8 – 9 hod. (nejlépe po telefonické domluvě).

phone5

mapka

B smile s.r.o.,
IČ: 020 11 395,
provozovna
Osová Bítýška 303, 594 53

tel.: 566 536 712
mobil: 733 610 662
E-mail: info@zubniob.cz
Web: www.bsmile.cz
www.zubniob.cz

Najdete nás na facebooku
Odkaz na facebook 

Ordinační doba

Pondělí 7.30 - 12.00 12.30 - 17.00
Úterý 7.30 - 12.00 12.30 - 17.00
Středa 7.30 - 12.00 12.30 - 17.00
Čtvrtek 7.30 - 12.00 12.30 - 17.00
Pátek 7.30 - 13.30  
Ordinační hodiny lékařů

Provozní doba ordinace začíná
v 7 hod., jinak se shoduje s ordinační.

Napsali o nás

25.8.2017

Byl jsem u Vás jen dvakrát, ošetřovala mne slečna Drdlová a jsem naprosto spokojen. Bohužel jsem v minulosti neměl moc dobré zkušenosti u zubního lékaře, ale u Vás je to naprosto jíné. Děkuji za přijetí.

Rous

2.7.2017

Díky letité kouzelnické péči pana MUDr.Voborného mám takové vlastní zoubky jaké ještě mám.Mějte se všichni moc fajn a hlavně budte zdraví. S pozdravem a poděkováním.

J.Sládek

21.5.2017

Dobrý přístup a dokonalé vysvětlení problému rodinným příslušníkům pacienta. Celková spokojenost.

Dotazník spokojenosti pacientů

6.3.2017

Oceňuji, že vznikají taková to centra s vysokou úrovní péče i na vesnici.

Dotazník spokojenosti pacientů

15.2.2017

Pro nás nejkrásnější a nejpříjemnější prostředí se zubní péčí, které jsme měli možnost navštívit!

Dotazník spokojenosti pacientů

11.11.2016

Pan doktor Ilko je precizní zubař, komunikuje s pacientem, dělá svoji práci výborně a rychle, není to nafrněný arogantní doktor jako většina českých zubařů, skvěle zvládá práci s malými dětmi. Slova chváli mám i na jeho asistentku.

Dotazník spokojenosti pacientů

9.10.2016

Jsem zaujatá, protože k vám chodím s bolavými zuby, tak nemůžu říct, že k vám chodím ráda. Ale jste nejlepší, s kterými jsem se setkala. hezký den

Dotazník spokojenosti pacientů

15.9.2016

Dost mi překvapilo i , že jste na WC měly přebalovací stůl, to bývá málo kdy spíš vůbec, tak mi to i potěšilo.

Dotazník spokojenosti pacientů

16.8.2016

Chtěl bych kolektivu centra B smile poděkovat za dlouholetou péči nejen o můj chrup . Z mého pohledu pacienta nemám co bych Vám vytknul.

Jiří Smejkal

12.8.2016

Děkuji za diplomy pro děti. Byly z nich nadšené a všem je hrdě ukazovaly. A hlavně děkuji paní doktorce Brázdilové za její přístup k dětem, můj nejmladší - tříletý- se u ní vůbec nebojí a nepláče. Díky.

Dotazník spokojenosti pacientů

24.6.2016

Moc děkuji celému Vašemu týmu, že udělal všechno proto, aby mně bylo vyhověno. Skvělý přístup.

Žaneta Pávková

1.6.2016

Byla jsem u vás moc spokojená. Příjemné prostředí, nebyla už z dálky slyšet vrtačka a křik pacienta, který by ostatní znepokojoval.

Dotazník spokojenosti pacientů

16.5.2016

S péčí mého zubaře MDDr. Ludina jsem velmi spokojena. Zažila jsem rozhodně mnohem horší a nepřiměřeně dražší přístup. Děkuji

Dotazník spokojenosti pacientů

10.5.2016

Vždy odcházím moc spokojená. Paní doktorka Brázdilová je pečlivá,milá a pokaždé usměvavá a dobře naladěná.

Dotazník spokojenosti pacientů

4.5.2016

Všichni jste tam neskutečně milí,příjemní,ochotní a vstřícní,to jsem ještě nikde nezažila.

Dotazník spokojenosti pacientů

28.4.2016

Ocenila jsem velmi laskavý přístup k dětem. Děti se již vůbec nebojí na prevenci k paní zubařce jít. Velmi jsme ocenili s manželem došlou smsku, že se blíží naše vyšetření u zubaře. Velmi krásné prostředí celého centra.

Dotazník spokojenosti pacientů

18.4.2016

Jezdíme k vám moc rádi.Paní doktorka Brázdilová i její sestřička mají velmi lidský přístup,umí to dobře s psychikou pacienta a s dětmi.

Dotazník spokojenosti pacientů

14.4.2016

Vážení, děkuji a to moc za zaslané blahopřání k narozeninám. A nestačím se divit, za celý můj život se mi nestalo (a že už je mi hodně let), aby mi jakákoliv instituce přála k narozeninám. Ještě jednou dík a jen tak dál!!!

Eva Bařtipánová

5.4.2016

Děkuji za zaslané přání k narozeninám či novému roku a zasílané upomínky na termín ošetření formou SMS, je to sice taková drobnost, ale potkala jsem se s tím jenom u vás, je to milé a příjemné a posunuje to tak běžný neosobní vztah lékař - pacient na trochu jinou úroveň...

Dotazník spokojenosti pacientů

22.3.2016

Kvalita služeb a péče je u vás na opravdu výborné úrovni, se srovnatelnými jsem se ještě nesetkal. Ovšem i ceny ošetření jsou mírně řečeno vyšší. Ale aby to nevyznělo špatně, za peníze které platím dostávám skutečně profesionální péči.

Dotazník spokojenosti pacientů

15.3.2016

Přeji Vám, stále víc spokojených pacientů a radost z práce. Zubní lékaři z okolí, by se měli přijet podívat na atmosféru a lidský přístup,který zde nacházím, děkuji .

Dotazník spokojenosti pacientů

10.3.2016

Paní doktorka Brázdilová je velice milá a ochotná, od té doby, co chodím k ní, nemám důvod mít z návštěvy zubního lékaře strach :) děkuji!

Dotazník spokojenosti pacientů

6.3.2016

Velice děkuji paní doktorce Brázdilové. Je to vynikající člověk a vynikající paní zubařka. Děkuji.

Dotazník spokojenosti pacientů

3.3.2016

Měla jsem tu čest navštívit dentální hygienistku Kateřinu Kozlovou - super práce i komunikace.

Lenka Dočkalová

1.3.2016

Konečně jsem našla zubaře (MDDr. Kopečnou), kterého se nemusím bát. Plně mu důvěřuji a věřím, že můj úsměv bude jeho vizitkou.

Dotazník spokojenosti pacientů

25.2.2016

Byla jsem velmi spokojená s pěkným přístupem jak lékaře Dr. Ilka, tak i zdravotní sestry.V ordinaci jsem se cítila velmi dobře. Během ošetření byli lékař i sestra velmi pozorní a ohleduplní. Mohu říci, že jsem tak pěkný přístup u lékaře ještě nezažila a velmi si toho cením.

Dotazník spokojenosti pacientů

10.11.2015

Dnes jsem navštívil toto nové moderní centrum se zkušeným personálem a díky skvělé odborné péči jsem se tam cítil výborně. Mohu vřele doporučit.

Ing. Karel Hynšt

21.7.2015

za nás max.spokojenost....super přístup k dětem....

Lenka Bártíková

20.7.2015

A je po návštěvě a hned dvakrát, nejdřiv se dcerkou a pak sám, spokojenost jako vždy.

Miroslav Urban

27.3.2015

Včera jsem u Vás byla se svým 11měsíčním synem Jakubem poprvé na prohlídce.Byla jsem opravdu mile překvapena, milá usměvavá sestřička a moc příjemný pan doktor Ludin.

V dnešní době se to moc nevidí.Jsem moc ráda, že jsme se k Vám zaregistrovali.

Veronika a Kubíček Netoličtí


ROZHOVOR PRO EXIT162

Na otázky odpovídala MUDr. Eva Brázdilová, jednatelka společnosti B smile s.r.o.

1.Prosím o stručné představení služeb nového Centra zubní péče B smile.

Centrum zubní péče poskytuje služby 4 stomatologů. Nabízíme kompletní spektrum výkonů praktického zubního lékaře s cílem rozšířit časem nabídku o specializované služby.

V Centru jsme otevřeli prodejnu dentální hygieny s milou paní recepční, která umí poradit a nabídne kompletní sortiment pomůcek pro ústní hygienu. V našem týmu je také dentální hygienistka, odbornice na čištění zubů a péči o krásný úsměv. V nové budově máme i zubní laboratoř, která přímo v místě řeší specifické potřeby pacientů ohledně zubních náhrad.

Samozřejmostí je v našem novém centru příjemné a čisté prostředí, dětský koutek, WI-FI, možnost občerstvení, TV v čekárně. Vzhledem k modernímu vybavení poskytujeme opravdu vysoký stupeň hygieny s nastavenými standardy, prostory jsou navíc bezbariérové s parkovacím místem pro vozíčkáře přímo u vchodu.

2.Proč se Centrum jmenuje „B smile“?

B smile znamená česky „usmívej se“. A naším cílem je, aby pacient byl maximálně spokojený a po návštěvě našeho Centra se mohl znovu usmívat.

3.Proč tak velké Centrum zrovna v Osové Bítýšce?

Svou práci jsem chtěla stále dělat na Vysočině, kde jsem vyrostla. A zároveň tu byla potřeba zefektivnit provoz, poskytnout příjemné prostředí pro pacienty i personál a posunout standard ošetření tak, jak je to obvyklé ve vyspělém světě – myslím si, že zdejší lidé si to zaslouží. Spokojení pacienti jsou a budou ochotni si za svým lékařem zajet i několik desítek kilometrů.

4.Jaká rizika představuje, když se člověk o své zuby nestará?

Nejprve se hromadí plak, pak zubní kámen, který dráždí dásně, vzniká zánět dásní, z toho může být parodontitida. Dojde-li parodontitida tak daleko, že jejím následkem ustoupí příliš velké množství kosti, zub se uvolní, vyviklá a pacient o něj přijde. Důležité je vědět, že parodontitida se dá pouze stabilizovat, nikoli vyléčit a proto je potřeba toto onemocnění diagnostikovat co nejdříve. Znamená pro pacienta doživotní handicap, kvůli kterému musí povýšit svoji péči o chrup na co nejvyšší úroveň.

5.Co to je dentální hygiena?

Jde o preventivní léčebný výkon, jenž si klade za cíl odstranění zubního kamene, povlaku na zubech a jiných nečistot, které nemají v dutině ústní být. Díky dentální hygieně dochází k redukci bakterií, tedy i ke snížení rizika infekce, parodontitidy a také k prevenci zubního kazu, protože i ten má bakteriální původ. Bakterie v ústech se tak redukují na určitou úroveň, kterou je imunitní systém schopen zvládat.


 

 

Děkujeme,

že nám včas zavoláte nebo alespoň zašlete e-mailovou zprávu, pokud se nemůžete dostavit na objednaný termín.

Neprodlužuje se tak zbytečně naše objednací doba.

wellweb